Friday, August 12, 2011

Ne Potrivim

Sa fiu eu oare seducator precum ai spus,
Sau poate sunt eu cel ce e viclean sedus...?
Si nu ca rege, ci ca imparat ma-ndrept
Sa fiu altetei tale cel mai umil adept!

Si poate-ndrug eu "cate-n luna si in stele"
Dar maiestria n-o gasesti in graiurile mele,
Ci sta acolo unde dintotdeauna se gaseste:
In muza care cu iubirea-i cuvintele-mi starneste.

Te temi, spui tu, de vorba mea spurcata,
De limba-mi ascutita, ce-n varf e despicata?
Va trece ceva vreme pana vei intelege,
Caci nu oricine poate cuvantu-mi sa dezlege.

Si zici ca ma imbata controlul si puterea,
Simtind ca pot face cu tine precum imi este vrerea?
De ce crezi tu c-as vrea sa m-ametesc
Cu astfel de nimicuri, ce am oricand poftesc?

Gradini si pivnite in ochii mei spui ca zaresti,
Si crezi ca vei putea cu-ai tai sa-i linistesti…
Nici raiul, si nici iadul, nu pot a fi cuprinse,
Iar focurile vietii nicicand in mine stinse!

Imi zici ca te-ai schimbat, pretinzi ca te patrund,
Ma-ntrebi daca cu tine-n acelasi gand m-afund…
Eu zic ca de nu ne schimbam, atunci murim.
Cat desdpre gand: da, asemenea gandim.

Dar vad ca iar insir cu mare cutezanta
Cuvinte mari, lipsite de substanta...
Dar ce pot face, daca nu-ndrazensc
Sa-ti spun sec si de-a dreptul: femeie, te iubesc!

2 comments:

  1. Ea priveste in tacere
    Si un zambet linistit
    I s-asaza peste buze
    S-al ei gand indragostit

    ReplyDelete